30 Kasım 2023 Tarihli 4/B Sözleşmeli Personel Alım İlanı (AUZEF) Yedekten Kazananların Listesi (1. Yedek Liste)

Üniversitemiz Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesinde giderleri Döner Sermaye gelirinden karşılanmak üzere 657 sayılı Devlet Memurları Kanunun 4 üncü maddesinin (B) fıkrası uyarınca Sözleşmeli Personel olarak istihdam edilmek üzere Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esasların Ek 2 inci maddesinin (b) ve (c) fıkrasına göre istihdam edilerek Sözleşmeli Personel alımı yapılacağı 30.11.2023 tarihli, 323852 sayılı Resmi Gazetede ve Üniversitemiz internet sitesinde yayımlanan 13 adet sözleşmeli personel pozisyonuna süresi içerisinde başvuruda bulunan; ilanda belirtilen niteliklere uygun olan adaylar arasından Ek 2 inci maddesinin (b) bendi uyarınca 2022 KPSS puan sırası esas alınarak atanmaya hak kazananların listesi ve görev yerleri daha önce yayınlanmış olup atanmaya hak kazanan adaylardan evrak teslim etmeyenlerin yerine puan sırasına göre yedek adaylardan atama yapılmıştır. Atanmaya hak kazanan yedek adayların listesi ve görev yerleri aşağıda yayımlanmıştır.

Atanmaya hak kazanan adayların 09 Şubat 2024 Pazartesi günü mesai bitimine kadar aşağıda istenilen belgeler ile birlikte şahsen Rektörlük Personel Daire Başkanlığına müracaat etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde belgelerini tamamlayarak teslim etmeyen adayların yerine puan sırasına göre yedek adaylardan atama yapılacaktır.


YEDEKTEN ATANMAYA HAK KAZANANLAR LİSTESİNE ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ.

Evrak Teslim Dilekçesi için Tıklayınız.

ATANMAYA HAK KAZANANLARDAN İSTENİLEN BELGELER

1)Dilekçe
2) Kimlik Kartı Fotokopisi
3) 2 Adet Vesikalık Fotoğraf
4) Öğrenim Belgesi (diploma veya mezuniyet belgesinin aslı ve fotokopisi, barkodlu e-devlet çıktısı kabul edilecektir.)
5) Sabıka Kaydı (Cumhuriyet Savcılığı veya e-devlet sayfanızdan evrak teslim tarihinden en fazla 1 ay önce Resmi Kuruma verilmek üzere alınmış olmalıdır.)
6) Sağlık Kurul Raporu (Devlet Hastanesinden alınması gerekmekte olup Psikiyatri alanı bulunması zorunludur.)
7) Askerlik Belgesi (Erkek Adaylar İçin - Askerlik Şubesinden veya e-devlet sayfanızdan alınmış olmalıdır.)
8) Mal Bildirim Beyannamesi (Göreve başladıktan sonra 1 ay içerisinde Personel Bilgi Yönetim Sisteminde doldurularak görev yeri tarafından Personel Daire Başkanlığına iletilecektir.)
9) SGK Hizmet Dökümü (e-devlet üzerinden alınabilir. Herhangi bir Sosyal Güvenlik kaydı olmayanlar SGK'dan veya e-devletten kayıt sorgulanmasını temin etmesi gerekmektedir. Daha önce herhangi bir kamu kurumunda görev yapmış olanlar SGK'dan detaylı işyeri dökümü listesi temin etmesi gerekmektedir.)


ÖNEMLİ NOTLAR

1) Süresi içerisinde evraklarını teslim etmeyenler haklarından feragat etmiş sayılacaklardır.
2) Evrak eksiksiz olarak tamamlandıktan sonra İstanbul Üniversitesi Rektörlük Binası Personel Daire Başkanlığı Beyazıt-Fatih/İstanbul adresine şahsen teslim edilecektir.

Evrak Teslim Tarihi : 29 Ocak 2024 Pazartesi Günü
Son Evrak Teslim Tarihi: 09 Şubat 2024 Cuma Günü (mesai bitimine kadar)

Detaylı bilgi için: personel@istanbul.edu.tr