ReferenceError: Can't find variable: Map https://www.googletagmanager.com/gtag/js?id=G-V5BW6JLQ6C:374 Personel Daire Başkanlığı | İstanbul Üniversitesi

07 Haziran 2024 tarihli Sözleşmeli Personel Alımı (Osmanlı Dönemi Müziği Uygulama ve Araştırma Merkezi) Mesleki Uygulamalı Sınav Sonucu

Üniversitemiz Osmanlı Dönemi Müziği Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğünde giderleri Özel Bütçe gelirinden karşılanmak üzere 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4 üncü maddesinin (B) fıkrası uyarınca Sözleşmeli Personel olarak istihdam edilmek üzere Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslara 27/04/2024 tarihli Resmi Gazetede yayınlanan 26/04/2024 tarihli, 8412 Sayılı Cumhurbaşkanı Kararı ile eklenen Geçici 25 inci maddede belirtilen “İstanbul Üniversitesinde Osmanlı Dönemi Müziği Uygulama ve Araştırma Merkezi faaliyetlerinde görev almak üzere musiki paleograf ve icracısı unvanlı sözleşmeli personel istihdam edilebilir. Bu şekilde istihdam edilenlerin sayısı onbiri, istihdam süreleri 15/02/2028 tarihini geçemez. Bunların istihdamında bu Esaslara ekli 2 sayılı cetveldeki pozisyon unvanlarına ilişkin sınav yöntemi aynı usul ve esaslarla uygulanır...” ibaresine ve adı geçen Esasların Ek 2 inci maddesine göre 11 (onbir) adet Musiki Paleograf ve İcracısı kadrosuna süresi içerisinde başvurarak 27/06/2024 tarihinde gerçekleştirilen Mesleki Uygulamalı Sınav sonuçları ve sınav sonucu atanmaya hak kazananların listesi aşağıda yayımlanmıştır.

Atanmaya hak kazanan adayların 17/07/2024 tarihi mesai bitimine kadar aşağıda istenilen belgeler ile birlikte şahsen Rektörlük Personel Daire Başkanlığına müracaat etmeleri gerekmektedir. Bu süre içerisinde belgelerini tamamlayarak teslim etmeyen adaylar haklarından feragat etmiş sayılacaklardır.


MESLEKİ UYGULAMALI SINAV SONUCU VE ATANMAYA HAK KAZANANLARIN LİSTESİNE ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ.

Evrak teslim dilekçesi için tıklayınız.


ATANMAYA HAK KAZANANLARDAN İSTENİLEN BELGELER

1) Dilekçe

2) Kimlik Kartı Fotokopisi

3) 2 Adet Vesikalık Fotoğraf

4) Öğrenim Belgesi (diploma veya mezuniyet belgesinin aslı ve fotokopisi, barkodlu e-devlet çıktısı kabul edilecektir.)

5) Sabıka Kaydı (Cumhuriyet Savcılığı veya e-devlet sayfanızdan evrak teslim tarihinden en fazla 1 ay önce Resmi Kuruma verilmek üzere alınmış olmalıdır.)

6) Sağlık Kurul Raporu (Devlet Hastanesinden alınması gerekmekte olup Psikiyatri alanı bulunması zorunludur.)

7) Askerlik Belgesi (Erkek Adaylar İçin - Askerlik Şubesinden veya e-devlet sayfanızdan alınmış olmalıdır.)

8) Mal Bildirim Beyannamesi (Göreve başladıktan sonra 1 ay içerisinde Personel Bilgi Yönetim Sisteminde doldurularak görev yeri tarafından Personel Daire Başkanlığına iletilecektir.)

9) Barkodlu SGK Hizmet Dökümü (e-devlet üzerinden alınabilir. Herhangi bir Sosyal Güvenlik kaydı olmayanlar SGK'dan veya e-devletten kayıt sorgulanmasını temin etmesi gerekmektedir. Daha önce herhangi bir kamu kurumunda görev yapmış olanlar SGK'dan detaylı işyeri dökümü listesi temin etmesi gerekmektedir.)


ÖNEMLİ NOTLAR

1) Süresi içerisinde evraklarını teslim etmeyenler haklarından feragat etmiş sayılacaklardır.

2) Evrak eksiksiz olarak tamamlandıktan sonra İstanbul Üniversitesi Rektörlük Binası Personel Daire Başkanlığı Beyazıt-Fatih/İstanbul adresine şahsen teslim edilecektir.


Evrak Teslim Tarihi :03 Temmuz 2024 Çarşamba Günü

Son Evrak Teslim Tarihi :17 Temmuz 2024 Çarşamba Günü (mesai bitimine kadar)


Detaylı bilgi için :personel@istanbul.edu.tr