Birimlerimiz
- Akademik Kadro Şube Müdürlüğü
- İdari Kadro Şube Müdürlüğü
- Sözleşmeli Personel ve İşçi Özlük İşlemleri, Emeklilik, Sendika ve Hizmetiçi Eğitim Şube Müdürlüğü
- Görevlendirme, İzin Şube Müdürlüğü
- Doçentlik, Kayıt Şube Müdürlüğü
- Disiplin İşlemleri Şube Müdürlüğü
- İç Kontrol Birimi
- Maaş, Taşınır Kayıt ve Kontrol Birimi
- Arşiv Hizmetleri
- Yardımcı Hizmetler
Akademik Kadro Şube Müdürlüğü
![]() | Muazzez PEKOL Görev Tanımı Şube Müdürü AKADEMİK KADRO VE YAZIŞMA BÜROSU | |
![]() | Kemal KAHRAMAN Görev Tanımı Şef AKADEMİK KADRO VE YAZIŞMA BÜROSU E-mail : kemal.kahraman@istanbul.edu.tr Dahili Tel 10103 | |
![]() | Rabia GÜNEY Görev Tanımı Bilgisayar İşletmeni AKADEMİK KADRO VE YAZIŞMA BÜROSU E-mail : rabia.guney@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10740 | |
![]() | Ayşe HORD Görev Tanımı Bilgisayar İşletmeni AKADEMİK KADRO VE YAZIŞMA BÜROSU aysehord@gmail.com Dahili Tel: 10171 | |
![]() | Samet UÇAR Görev Tanımı Memur AKADEMİK KADRO VE YAZIŞMA BÜROSU E-mail : sametucar1905@gmail.com.tr Dahili Tel: 10171 | |
![]() | Seliha ÖZEL Görev Tanımı Bilgisayar İşletmeni AKADEMİK KADRO VE YAZIŞMA BÜROSU E-mail : seliha.ozel@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10171 | |
![]() | Zeynep Betül KAPUKAYA Görev Tanımı AKADEMİK KADRO VE YAZIŞMA BÜROSU E-mail :zeynep.kapukaya@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10496 | |
![]() | Deha TAYLAN Görev Tanımı Memur AKADEMİK KADRO VE YAZIŞMA BÜROSU E-mail :deha.taylan @istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10181 | |
![]() | Esra ESNEMEZ Görev Tanımı Memur AKADEMİK KADRO VE YAZIŞMA BÜROSU E-mail :esra.esnemez @istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10181 | |
Ümit AKSAN Görev Tanımı Memur AKADEMİK KADRO VE YAZIŞMA BÜROSU E-mail :umit.aksan @istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10740 |
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİNE KAYITLI FORMLAR
PDB-FR-003-00 Profesör ve Doçent Kadrolarına Başvuru Formu
PDB-FR-052-00 Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Başvuru Formu
Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Atamada Uygulanacak Formlar
PDB-FR-005-01 Öğretim Elemanları Ön Değerlendirme Formu (A)
PDB-FR-006-01 Öğretim Elemanları Değerlendirme Formu (B)
PDB-FR-007-01 Öğretim Elemanları Ön Değerlendirme Formu (C)
PDB-FR-008-01 Öğretim Elemanları Değerlendirme Formu (D)
PDB-FR-009-01 Öğretim Elemanları Ön Değerlendirme Formu (E)
PDB-FR-010-02 Öğretim Elemanları Değerlendirme Formu (F)
DİĞER FORMLAR
Jüri Ücret Formu
Mecburi Hizmet Yükümlüleri İçin Talep Formu ( FORM A )
Mecburi Hizmet Yükümlüleri İçin Talep Formu ( FORM B )
Kadro Talep Ders Vermeler Formu
- 1416 S.K. Uyarınca MEB Hesabına Üniversitemiz Ve Diğer Üniversiteler Adına Giden Öğrencilerin Atanması İş Akışı
- 2547 S.K.35. maddesi Uyarınca Üniversitemize Gelen Öğretim Elemanları İş Akışı
- 2547 S.K.35. maddesi Uyarınca Üniversitemizden Giden Öğretim Elemanları İş Akışı
- Akademik Kadro İptal İhdas İş Akış Süreci
- Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanları için Açıktan Atama İş Akış Süreci
- Öğretim Üyesi Açıktan Atama İş Akışı Süreci
- Akademik Kadro Derece Terfi İşlemleri İş Akışı
- Akademik Kadro Kademe Terfi İşlemleri İş Akışı
- Akademik Kadro Süre Uzatma İşlemleri İş Akışı
- Akademik Personelin Naklen Atama İşlemleri İş Akışı
İdari Kadro Şube Müdürlüğü
Fotoğraf | Personeller | Görev Tanımları |
---|---|---|
Hatun TAŞDEMİR Şube Müdürü Personel Daire Başkanlığı E-mail : htasdemir@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10629 | Görev Tanımı | |
Dilek KALYONCU Şef Personel Daire Başkanlığı E-mail : dkalyoncu@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10711 | Görev Tanımı | |
Şenol POLAT Şef Personel Daire Başkanlığı E-mail : senpolat@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10759 | Görev Tanımı | |
Hesna ESEN Bilgisayar İşletmeni Personel Daire Başkanlığı E-mail : hesna.esen@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10710 | Görev Tanımı | |
![]() | Mustafa BAŞ Bilgisayar işletmeni Personel Daire Başkanlığı E-mail : mustafa.bas@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 11929 | Görev Tanımı |
![]() | Engin ŞENER Bilgisayar İşletmeni Personel Daire Başkanlığı E-mail : engin.sener@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 11929 | Görev Tanımı |
![]() | Muzaffer KAYA Bilgisayar İşletmeni Personel Daire Başkanlığı E-mail : muzaffer.kaya@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10341 | Görev Tanımı |
![]() | Murat ÖZŞAHİN Bilgisayar İşletmeni Personel Daire Başkanlığı E-mail : murat.ozsahin@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10341 | Görev Tanımı |
![]() | Oğuzhan AĞCA Bilgisayar İşletmeni Personel Daire Başkanlığı E-mail : oguzhan.agca@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 11928 | Görev Tanımı |
Onur EŞSİZ Memur Personel Daire Başkanlığı E-mail : onur.eşsiz@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 11928 | Görev Tanımı | |
![]() | HÜLYA İSTİKAM Bilgisayar İşletmeni Personel Daire Başkanlığı E-mail : hulya.istikam@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 11923 | Görev Tanımı |
![]() | SERDAR KARACA Bilgisayar İşletmeni Personel Daire Başkanlığı E-mail : serdar.karaca@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 11928 | Görev Tanımı |
Ayşe ÖZDEMİR Memur Personel Daire Başkanlığı E-mail : ayse.ozdemir@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 11928 | Görev Tanımı | |
| Mesut ÖZ Memur Personel Daire Başkanlığı E-mail : mesut.oz@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 11928 | Görev Tanımı |
GÖREV VE SORUMLULUKLAR:
İdari kadro cetvellerinin sağlıklı bir biçimde tutulması,
Her yıl, kadro iptal-ihdas, dolu-bos, derece ve unvan değişikliği ile ilgili işlemlerin yapılması,
Açıktan, naklen veya yeniden atama işlemlerinin yapılması,
-KPSS sonucuna göre Üniversitemize yerleştirilen memur adaylarının atamasının yapılması; ataması yapılıp göreve başlayan, ataması yapıldığı halde göreve başlamayan ve Üniversitemize yerleştirildiği halde başvuruda bulunmayan adayların ayrı ayrı Devlet Personel Başkanlığına bilgi verilmesi
-Naklen atanacak idari personel için kurumlarından muvafakat istenmesi,
-4046 Sayılı Kanunun 22.maddesi uyarınca Özelleştirilen ve Özelleştirme programına alınan ve özelleştirilen Kurumlardan Üniversitemize naklen atanmak isteyenlerin taleplerinin değerlendirilmesi ve Devlet Personel Başkanlığınca Üniversitemize yerleştirilen, özelleştirmeden dolayı naklen atanacak personelin atama işlemlerinin yapılması, atanan kişilerin görevine başladığında ise Devlet Personel Başkanlığına bilgi verilmesi
-Açıktan, yeniden, naklen veya özelleştirmeden dolayı naklen ataması yapılarak göreve başlayan idari personelin bilgisayar ortamında bilgi girişlerinin yapılması,
-Naklen veya özelleştirmeden dolayı naklen atanan personelin özlük ve sicil dosyalarının teslim alınması işlemlerinin yürütülmesi,
3413 Sayılı Kanun uyarınca korunmaya muhtaç çocukların atamaları ile ilgili işlemler
4131 Sayılı Terörle Mücadele Kanununa göre gelenlerin kadroları ile ilgili işlemler.
Maliye Bakanlığı, Başbakanlık Devlet Personel Başkanlığı ve diğer makamların istedikleri çeşitli izleme formlarının ve işlemlerin hazırlanması ve gönderilmesi; Bu amaçla,
- Her üç ayda personel durum çizelgesinin Devlet Personel Başkanlığı’na gönderilmesi,
- Bütçe Kanunu’na göre her üç ayda dolu ve bos kadro durumlarının Maliye Bakanlığı’na bildirilmesi,
- Her yıl dolu, bos, ihdas ve iptal kadro durumlarını Devlet Personel Başkanlığı ve Maliye Bakanlığı’na bildirilmesi,
İdari Personelin 2547 sayılı Kanunun 13/b-4 maddesi uyarınca yapılan görevlendirme işlemleri,
İdari Personelin terfi işlemlerinin düzenli olarak yürütülmesi,
657 sayılı Kanunun 36.maddesinin Ortak Hükümler Bölümünün A-12/d bendi uyarınca bir üst öğrenim bitiren personelin intibak işlemlerinin yapılması
İdari personelin ise başlama, görev değişikliği, kadro ve görev yeri değişiklikleri v.b. bilgilerin düzenli olarak kaydedilmesi,
Aday memurlar için temel eğitim ve hazırlayıcı eğitim programları düzenlenmesi, eğitim yerinin ve eğitimcilerin belirlenmesi,
Aday memurların uygulamalı staj eğitimlerinin yapılmasının sağlanması,
Aday memurlarının asaletlerinin onayına ilişkin işlemlerin yapılması,
Aday memurlar için temel eğitim ve hazırlayıcı eğitim planlarının hazırlanması ve Devlet Personel Başkanlığı’na gönderilmesi,
İdari personelin Sosyal Güvenlik Kuruluşlarında geçen hizmetlerinin Emekli Sandığı Hizmetleriyle birleştirilmesi,
İdari personelin ücretsiz izin, istifa ve askerlik hizmetleri ile ilgili onaylarının alınması ve ücretsiz izin ile askerlik hizmetlerinin Emekli Sandığına ödendiğinde bu sürelerinin fiili hizmetten sayılması işlemlerinin yapılması,
Mayıs ve Kasım dönemleri itibariyle yapılan Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı sonucu belli bir düzeyde başarı sağlayarak, 657 sayılı Kanunun ilgili hükümleri gereği Yabancı Dil Tazminatı almaya hak kazanan personel hakkında işlemlerin yapılması,
Unvanlara göre, Görevde Yükselme Eğitimi El Kitabi' nın hazırlanması,
Mevzuatlarda meydana gelebilecek değişikliklere göre el kitaplarının güncelliğinin sağlanması,
Görevde yükselme eğitiminin ilan edilmesi, başvurularının kabul edilmesi, ilgili yönetmeliğe uygun olarak değerlendirmenin yapılması ve eğitime katılacak personelin tespit edilerek duyurulması,
Görevde yükselme eğitim programının hazırlanması, eğitim yerinin ve eğitimcilerin belirlenmesi,
Başvuru İnceleme Kurulu ve Görevde Yükselme Sınav Kurulunun oluşturulması, Kurul üyelerine gerekli bilgi ve belgelerin temin edilmesi,
Görevde yükselme eğitimi sonrasında sınavların yapılmasının koordine edilmesi,
Görevde yükselme sınavını kazanan personelin atamalarının yapılması,
Unvan değişikliği sınavının ilan edilmesi, başvurularının kabul edilmesi, ilgili yönetmeliğe uygun olarak değerlendirmenin yapılması,
Unvan değişikliği sınavının yapılmasının koordine edilmesi, sınav evraklarının hazırlanması,
Unvan değişikliği sınavını kazanan personelin atamalarının yapılması,
Akademik ve idari personelin gizli sicil raporlarının düzenlenip, değerlendirmesinin ve muhafaza edilmesinin sağlanması (6 yıllık sicil not ortalaması 90 puan ve yukarı olan idari personele kademe ilerlemesinin yapılması)
Disiplin soruşturmasına esas olmak üzere istenen sicil durumu ve aldığı cezalar olup olmadığı konusunda soruşturmacı birime gerekli bilginin verilmesi,
Soruşturma sonucuna göre verilen cezaların bilgisayar ortamında takip edilmesi ve verilen ceza durumuna göre gerekli bildirimlerin yapılması,
Amirlerinin vereceği benzer nitelikli görevlerin yerine getirilmesi.
657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu
190 Sayılı Genel Kadro Ve Usulü Hakkında Kanun Hükmünde Kararname
Özürlüler ve Bazı Kanun Hükmünde Kararname
3713 sayılı Terörle Mücadele Kanunu
Korunmaya Muhtaç Çocukların İşe Yerleştirilmesine İlişkin Tüzük
Engelli Kamu Personel Seçme Sınavı Ve Engellilerin Devlet Memurluğuna Alınmaları Hakkında Yönetmelik
Aday Memurların Yetiştirilmesine ilişkin Genel Yönetmelik
Bilgi Edinme Hakkı Kanunun Uygulanmasına İlişkin Esas ve Usuller Hakkında Yönetmelik
PDB-İA-008-00 Terörle Mücadele Ataması İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-011-00 Özelleştirme Nedeni İle Atama İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-015-00 Naklen Atama İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-060-00 Mecburi Hizmet Tabip ve Uzman Tabip Atama İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-062-00 Mali Hizmetler Uzman Yardımcısı Atama İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-061-00 Mali Hizmetler Uzman Atama İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-037-00 Mahkeme Kararı ile Personelin Tekrar Atama İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-006-00 KPSS (Personel Alımı) İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-007-00 Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Atanması İşlemleri (SHÇEK) İş Akış Şeması
PDB-İA-010-00 İstifa Dönüşü Atama İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-042-00 İdari Kadro Tenkis-Tahsis İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-001-00 İdari Kadro İptal İhdas (Dolu-Boş Kadro) İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-064-00 İç Denetçi Atama İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-016-00 Görevde Yükselme Sınavı İş Akış Şeması
PDB-İA-009-00 Engelli Personel Alım İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-046-00 Personel İntibak İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-044-00 İdari Kadro Derece Terfi İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-045-00 İdari Kadro Kademe Terfi İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-059-00 Unvan Değişikliği Sınavı İş Akış Şeması
HİZMET İÇİ EĞİTİM PROSEDÜRÜ İŞ AKIŞLARI
PDB-İA-063-00 Aday Memur Eğitim ve Sınav İşlemleri İş Akış Şeması
DİĞER İŞ AKIŞ ŞEMALARIMIZ
EMEKLİYE AYRILAN PERSONELİN TEKRAR ATAMA İŞLEMLERİ
İSTİFA EDEN PERSONELE YAPILACAK İŞLEMLER
Sözleşmeli Personel ve İşçi Özlük İşlemleri, Emeklilik, Sendika ve Hizmet İçi Eğitim Şube Müdürlüğü
![]() | Zehra GÜNAY Şube Müdürü Emeklilik, Nakil ve 4/B Sözleşmeli Personel Bürosu email: zgunay@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10111 | Görev Tanımı |
![]() | Aysun AK Şef Emeklilik ve Nakil İşlemleri, İşçi işlemleri, 4-B Sözleşmeli Personel İşlemleri Hizmetiçi Eğitim İşlemleri, 4-C Geçici Personel İşlemleri E-mail: aysun.ak@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10371 | Görev Tanımı |
![]() | Aykut ARSLAN Bilgisayar İşletmeni İşçi ve Sendika İşlemleri, Personel Kimlik İşlemleri, 4-B Sözleşmeli Personel İşlemleri, Hizmetiçi Eğitim İşlemleri, 4-C Geçici Personel İşlemleri E-mail: aykutarslan@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10370 | Görev Tanımı |
![]() | Ayhan VURGUN Bilgisayar İşletmeni Emeklilik İşlemleri E-mail: ayhanv@hotmail.com Dahili Tel: 10372 | Görev Tanımı |
![]() | Nuran GÜLSEVİL Bilgisayar İşletmeni Emeklilik ve SGK Yazışmaları, Mal Bildirim Beyannamesi İşlemleri E-mail: nuran.gulsevil@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 11918 | Görev Tanımı |
![]() | Nuri PARLAK Bilgisayar İşletmeni Dosya teslim alma-gönderme işlemleri E-mail: nuri.cankurtaran@hotmail.com Dahili Tel: 10637 | Görev Tanımı |
![]() | Hakan DAĞDELEN Bilgisayar İşletmeniİşçi ve Sendika İşlemleri, 4-B Sözleşmeli Personel İşlemleri, 4-C Geçici Personel İşlemleri E-mail: hakan.dagdelen@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10737 | Görev Tanımı |
![]() | Mesut TANCI Büro Personeli 4-B Sözleşmeli Personel İşlemleri, Sürekli İşçi İşlemleri E-mail: mesut.tanci@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 11917 | Görev Tanımı |
![]() | Yasin ÇİĞDEM Bilgisayar İşletmeni Emeklilik, SGK, Sicil ve Nakil İşlemleri Yazışmaları, Hizmetiçi Eğitim İşlemleri E-mail: yasin.cigdem@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 11918 | Görev Tanımı |
SÖZLEŞMELİ PERSONEL VE İŞÇİ ÖZLÜK İŞLEMLERİ, EMEKLİLİK, SENDİKA VE HİZMETİÇİ EĞİTİM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ YETKİ VE GÖREVLERİ
KADRO VE ATAMA İŞLEMLERİ
•375 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname uyarınca Sözleşmeli Bilişim Personeli kadro işlemlerinin yürütülmesini sağlamak.
•375 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname uyarınca Sözleşmeli Bilişim Personeli alımı ilan, atama, ayrılma ve sözleşme yenileme işlemlerinin yürütülmesini sağlamak.
• 4/B Sözleşmeli personel kadro işlemlerini yürütülmesini sağlamak.
• 4/B Sözleşmeli personel alımı ilan, atama, ayrılma ve sözleşme yenileme işlemlerinin yürütülmesini sağlamak.
•Üniversitemizde çalışan İşçi kadrosunda bulunanların kadro işlemlerinin yürütülmesini sağlamak.
•Üniversitemiz kadrosunda çalışan işçilerin atama, istifa ve emeklilik işlemleri yazışmalarını sağlamak.
HİZMET İÇİ EĞİTİM işlemlerini yürütmek
SENDİKA İŞLEMLERİ
• 4688 Sayılı Kamu Görevlileri Sendikaları ve Toplu Sözleşme Kanunu kapsamında Üniversitemiz dâhilindeki işlemlerin yürütülmesini sağlamak.
•4688 Sayılı Kamu Görevlileri Sendikaları ve Toplu Sözleşme Kanunun uyarınca Üniversitemiz çalışanlarının Sendika üyeliği, üyelikten çekilmesi ve askıya alınması işlemleri ile yürütülmesini sağlamak.
•6356 sayılı Sendikalar ve Toplu İş Kanunu kapsamındaki Sendikalar ile Üniversitemiz dâhilindeki işlemlerin yürütülmesini sağlamak.
DİĞER İŞLEMLER
•Personel Otomasyon Programına veri girişi sağlamak.
•Üniversite bünyesinde yürütülen Emeklilik işlemlerine ilişkin yazışmaların yapılması ve dosyalanmasını sağlamak.
•Üniversitemiz bünyesinde yürütülen Hizmet Belgesi işlemlerinin ve yazışmalarının yapılmasını sağlamak.
•Üniversitemizde akademik ve idari kadrolarda çalışmış olan eski personelin başka kurumlara açıktan atanma işlemleri.
• Yurtdışı hizmeti, askerlik ve ücretsiz izin borçlanma işlemlerin yürütülmesini sağlamak.
•Tıpta ve Dişhekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Yönetmeliği uyarınca yurtdışında uzmanlık eğitimi yapan doktorların uzmanlık belgelerinin denklik işlemlerinin yürütülmesini sağlamak.
•Üniversitemiz bünyesinde çalışan personel için Personel Kimlik Kartı hazırlanmasını sağlamak,
• Üniversitemiz bünyesinde çalışmakta iken nakil ve emeklilik nedeniyle ayrılan Sosyal Güvenlik Kurumundan işten ayrılış bildirgesinin düzenlenmesini sağlamak.
•Üniversitemiz bünyesinde çalışan Akademik personelin Sicil raporlarının temini ve muhafaza edilmesini sağlamak.
• E- Bütçe programı, aylık DPB E-uygulama bilgi girişleri ve her ay yapılan istatistik yazışmalarını sağlamak.
• Üniversitemiz bünyesinde yürütülen Emeklilik işlemlerine ilişkin yazışmaların yapılması ve dosyalanmasını sağlamak.
• Dolu-Boş Kadro değişim yazışmalarını sağlamak.
• Yapılan bütün işlemler ile ilgili evrakların düzenli bir şekilde arşivlenmesini sağlamak.
- T.C. Anayasası’nın İlgili Hükümleri
- Kamu Görevlileri Sendikaları ve Toplu Sözleşme Kanunu
- Yüksek Öğretim Personel Kanunu (2914)
- Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar
- Yükseköğretim Kurumları Teşkilatı Kanunu (2809)
- 4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu
- 5434 sayılı T.C. Emekli Sandığı Kanunu
- 3628 sayılı Mal Bildiriminde Bulunulması, Rüşvet ve Yolsuzluklarla Mücadele Kanunu
- 5510 Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu
- Kamu Görevlileri Sendikaları ve Toplu Sözleşme Kanunu
- 4/B SÖZLEŞME TASLAĞI (ÖZEL BÜTÇE/DÖNER SERMAYE)
- SÖZLEŞMELİ BİLİŞİM PERSONELİ SÖZLEŞME TASLAĞI (375 SAYILI KHK UYARINCA)
- 4/C GEÇİCİ PERSONEL SÖZLEŞME TASLAĞI
- SENDİKA ÜYELİK FORMU ÖRNEĞİ (4688 SAYILI KANUN EK 1)
- SENDİKA ÜYELİĞİNDEN ÇEKİLME FORMU (4688 SAYILI KANUN EK 3)
- EK 4- KAMU GÖREVLİLERİ SENDİKALARI ÜYELİKTEN ÇEKİLME DIŞINDAKİ DİĞER NEDENLERLE AYRILMALAR VE İŞYERİ DEĞİŞİKLİĞİ BİLDİRİM FORMU (4688 SAYILI KANUN EK 4)
- PDB-İA-013-00 657 Sayılı Kanunun 4/B Maddesi Gereğince Sözleşmeli Personel Atamaları İş Akış Şeması
- PDB-İA-014-00 657 Sayılı Kanunun 4/C Maddesi Gereğince Geçici Personel Atamaları İş Akış Şeması
- PDB-İA-017-00 Hizmet Belgesi Hazırlanması İş Akış Şeması
- PDB-İA-030-00 Mal Beyanı Süreci İş Akış Şeması
- PDB-İA-032-00 Malulen Emeklilik İşlemleri İş Akış Şeması
- PDB-İA-033-00 Yaş Haddi Nedeniyle Emeklilik İşlemleri İş Akış Şeması
- PDB-İA-034-00 İsteğe Bağlı Emeklilik İşlemleri İş Akış Şeması
- PDB-İA-035-00 Açıktan Emeklilik- İşlemleri İş Akış Şeması
- PDB-İA-036-00 Vefat Varisleri Emeklilik İşlemleri İş Akış Şeması
- PDB-İA-038-00 Sürekli İşçi Atama İşlemleri İş Akış Şeması
- PDB-İA-039-00 Sürekli İşçi Ayrılma İşlemleri İş Akış Şeması
- PDB-İA-040-00 Dosya Gönderme İşlemleri İş Akış Şeması
- PDB-İA-050-00 375 Sayılı KHK Uyarınca Sözleşmeli Bilişim Personeli Atamaları İş Akış Şeması
- PDB-İA-051-01 Personel Kimlik Kartı Süreci İş Akış Şeması
-PDB-İA-052-00 Akademik Personelin Naklen Atama İşlemleri İş Akış Şeması
-PDB-İA-053-01 Akademik Personelin Naklen Ayrılma İşlemleri İş Akış Şeması
-PDB-İA-065-00 Hizmet İçi Eğitimin Planlanması ve Uygulanışı İş Akış Şeması
- PDB-İA-066-00 Engelli Personel Kapsamında Emeklilik İş Akış Şeması
Görevlendirme, İzin Şube Müdürlüğü
Sevda KAYA Şube Müdürü Görevlendirme ve İzin Şube Müdürlüğü E-mail :sevdak@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10053 | Görev Tanımı | |
![]() | Yeşim ERMEZ Şef Görevlendirme ve İzin Şube Müdürlüğü E-mail :yturker@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10361 | Görev Tanımı |
Hüsnü MEŞELİ Şef Görevlendirme ve İzin Şube Müdürlüğü E-mail :meseli@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10361 | Görev Tanımı | |
![]() | Gülay ŞEN KAPLAN Bilgisayar İşletmeni Görevlendirme ve İzin Şube Müdürlüğü E-mail :gulaysen@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 11919 | Görev Tanımı |
![]() | Erkan YILMAZ Bilgisayar İşletmeni Görevlendirme ve İzin Şube Müdürlüğü E-mail :e.yilmaz@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10720 | Görev Tanımı |
Ali KAYAPINAR Bilgisayar İşletmeni Görevlendirme ve İzin Şube Müdürlüğü E-mail :ali.kayapinar@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10362 | Görev Tanımı | |
Sinan KİP Bilgisayar İşletmeni Görevlendirme ve İzin Şube Müdürlüğü E-mail :sinankip@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10361 | Görev Tanımı | |
Kağan TANRIVERDİ Programcı Görevlendirme ve İzin Şube Müdürlüğü E-mail :kagan.tanriverdi@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 11921 | Görev Tanımı | |
![]() | Sibel KOÇ Bilgisayar İşletmeni Görevlendirme ve İzin Şube Müdürlüğü E-mail: sibel.koc@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 11921 | Görev Tanımı |
Emrah OKAY Memur Görevlendirme ve İzin Şube Müdürlüğü E-mail :emrah.okay@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10362 | Görev Tanımı |
• | 2547 sayılı Kanun'un 39.maddesi uyarınca yurtiçi/yurtdışı görevlendirmeler |
• | 657 sayılı Kanun'un 78.maddesi uyarınca yurtiçi görevlendirmeler |
• | 657 sayılı Kanun'un 78.maddesi uyarınca yurtdışı görevlendirmeler |
• | 2547 sayılı Kanun'un 33.maddesi uyarınca YÖK Bursu ile yurtdışında doktora eğitimi yapanlar |
• | Yıllık izinler (2547, 657, 4/b sözleşmeli, İşçiler) |
• | Personelin raporları |
• | Doğum nedeniyle maaşsız izin |
• | Askerlik nedeniyle maaşsız izin |
• | Eş durumu nedeniyle maaşsız izin |
• | Mazeretleri nedeniyle maaşsız izin |
• | Çalışan ve emekli personelin pasaport işlemleri |
• | Vekaletler |
• | Kurumlardan gelen yazıların fakültelere dağılımı |
• | İlgili Makama yazılan yazılar (Çalıştığına dair, burs almak için,33.madde, sağlık giderleri karşılanacaktır.) |
• | YÖK Yazışmaları |
• | Kılık kıyafet-mesai saatleri ile ilgili yazışmalar |
• | Soyadı değişikliği (Evlenme, boşanma, mahkeme kararı) |
• | Tedavi için yurtdışına gidenlerin yazışmaları |
• | Rapor sürelerinin takibi ve bununla ilgili yazışmalar |
• | 2547 Sayılı Kanunun 40/a maddesi uyarınca ders verme |
• | 2547 Sayılı Kanunun 40/d maddesi uyarınca ders verme |
• | 657 Sayılı Kanunun 89.maddesi uyarınca ders verme |
• | 2547 Sayılı Kanunun 40/c maddesi uyarına görevlendirme |
• | 2547 Sayılı Kanunun 40/b maddesi uyarınca görevlendirme |
• | 2547 Sayılı Kanunun 13.maddesinin b/4 fıkrası uyarınca görevlendirme (2547 ve 657) |
• | İşçi ve 4/b’ye tabi çalışanların görevlendirilmeleri |
• | 2547 Sayılı Kanunun 38.maddesi uyarınca görevlendirme |
• | 657 Sayılı Kanunun 88.maddesi uyarınca görevlendirme |
• | 2547 Sayılı Kanunun 31.maddesi uyarınca ders verme |
• | 2547 Sayılı Kanunun 34.maddesi uyarınca Yabancı Uyruklu görevlendirmeleri |
• | 2547 Sayılı Kanunun 36.37., maddeleri uyarınca görevlendirme |
• | 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgeleri Kanunu uyarınca görevlendirme |
• | 5746 Araştırma ve Geliştirme Faaliyetlerin Desteklenmesi Hakkında Kanun uyarınca yapılan görevlendirmeler |
• | 2914 Sayılı Kanunun 15.maddesi uyarınca Sanatçı Öğretim Elemanı görevlendirmeleri |
• | Sanatçı Öğretim Elemanlarının derece terfileri |
• | Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Beyazıt ve Avcılar Mediko Sosyal Merkezi görevlendirmeleri |
• | YÖKSİS programlarına evrak işleme |
• | Diğer yazışmalar (Komisyon Üyeleri görevlendirmeleri, Rehberlik Danışmanlık ve Sosyal Destek Biriminde görevlendirmeler, Mütevelli Heyeti görevlendirme) |
PDB-FR-018-00 İzin Formu
PDB-FR-020-00 Yurtdışı Görevlendirme Faaliyet Raporu
PDB-FR-021-00 33.Maddesi Uyarınca Lisansüstü Eğitim Amacıyla Yurt Dışına Gönderilen Araştırma Görevlileri İçin Bilgi Formu
DİĞER FORMLAR
- 2547 Sayılı Kanun’un 39.maddesi uyarınca yapılan Uzun Süreli Maaşlı ve/veya YÖK Burslu Görevlendirmelerde Şartlı Taahhütname
- 2547 Sayılı Kanun’un 39.maddesi uyarınca uzun süreli görevlendirilen Öğretim Elemanları Bilgi Formu
- 2547 Sayılı Kanun’un 39 maddesi uyarınca ve 657 Sayılı Kanun'un 78. maddesi uyarınca Görevlendirme Başvuru Formu
- Hususi-damgali-pasaport-talep-formu
- Hizmet-damgali-pasaport-talep-formu
Yabancılar İçin Gerekli Formlar (İngilizce-Türkçe)
Açık-Kimlik_(Clear Identity)
Açık Kimlik
Bilgi Derleme Formu_(Compiled Information Form)
Bilgi Derleme Formu
Bilgi-Formu_ (Information Form)
Bilgi Formu
Süre Uzatma Formu_ (Work Permit Extension)
Süre Uzatma Formu
Vize Talep Formu_(Visa Application Form)
Vize Talep Formu
Yabancı uyruklular için gerekli belgeler_(Required Documents for Foreign Academic Personnel)
Yabancı Uyruklular için gerekli belgeler
PDB-İA-023-00 2547 Sayılı Kanunun 37. Maddesi Uyarınca Görevlendirme İş Akış Şeması
PDB-İA-024-00 2547 Sayılı Kanunun 38. Maddesi Uyarınca Görevlendirme İş Akış Şeması
PDB-İA-025-00 2547 Sayılı Kanunun 40-A-C-D Maddeleri Uyarınca Görevlendirme İş Akış Şeması
PDB-İA-026-00 2547 Sayılı Kanunun 40-B Maddesi Uyarınca Görevlendirme İş Akış Şeması
PDB-İA-027-00 2547 Sayılı Kanunun 31.Maddesi Uyarınca Ders Vermek Üzere Giden Personel Görevlendirme İş Akış Şeması
PDB-İA-028-00 2547 Sayılı Kanunun 13/B-4 Maddesi Uyarınca Görevlendirme İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-029-00 2547 Sayılı Kanunun 13/B-4 Maddesi Uyarınca Ek Görevlendirme İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-031-00 Pasaport İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-043-00 Yabancı Uyruklu Öğretim Elemanı İstihdamı İş Akış Şeması
PDB-İA-047-00 Personel Yıllık ve Mazeret İzin İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-048-00 Aylıksız İzin İşlemleri İş Akış Şeması
PDB-İA-049-00 Kısa-Uzun Süreli Yurtiçi ve Dışı Görevlendirmeleri İş Akış Şeması
Doçentlik, Kayıt Şube Müdürlüğü
![]() | Mustafa BEYAZATLI Şube Müdürü Doçentlik ve Kayıt Şube Müdürlüğü E-mail :mbeyazatlı@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10052 | Görev Tanımı |
![]() | Sevda UĞURLU Şef Doçentlik ve Kayıt Şube Müdürlüğü E-mail :sevda_ugurlu@hotmail.com Dahili Tel: 10842 | Görev Tanımı |
![]() | Coşkun AYKUTALP Bilgisayar İşletmeni Doçentlik, Rotasyon,Etik Kurul E-mail :coskunaykutalp@hotmail.com Dahili Tel: 10343 | Görev Tanımı |
Serap ÖS Memur Görev Tanımı Doçentlik, Rotasyon,Etik Kurul E-mail : serap.os@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 11922 |
İlkay KEŞ Bilgisayar İşletmeni İç kontrol Birimi E-mail : ilkaykes@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10368 | Görev Tanımı |
![]() | Vehip ÖZÜ Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni Kayıt Bürosu Sorumlusu E-mail :vecan@hotmail.com Dahili Tel:10352 | Görev Tanımı |
![]() | Rıza IŞIKLAR Bilgisayar İşletmeni Kayıt Bürosu Personeli E-mail :riza_isiklar@hotmail.com Dahili Tel:10352 | Görev Tanımı |
DOÇENTLİK BİRİMİ GÖREVLERİ
- Doçentlik Temal Alan’la ilgili yazışmalar
- Doçentlik Sınavı ile ilgili Eser İnceleme Aşamasında ve Sözlü Sınavında görev alan jüri üyelerine ait görev yazıların tebliği için ilgili birimleri gönderilmesi
- Jüri üyelerinden gelen Eser İnceleme raporlarının ÜAK’a gönderilmesi
- Birimimizde yapılan Doçentlik Sözlü Sınav tutanakları ve gerekçelerin ÜAK’a gönderilmesi
- Üniversitemize bağlı Birimlerde yapılacak olan Doçentlik Sözlü Sınavlarının internette duyurulması
- Mazereti nedeniyle görevini yerine getiremeyen jüri üyelerinin evrakı Üniversite Yönetim Kurulunda görüşülmesi, alınan karar doğrultusunda işlem yapılması
- Emekli, İstifa, Vefat, Ücretsiz izinli vb. nedenlerden dolayı görevinden ayrılan Jüri üyelerine ait görev yazılarının ÜAK’a iade edilmesi
- Jüri Ödemelerle ilgili ÜAK’tan gelen yazının Birimlere gönderilmesi, Başkanlığımıza elden verilen Doçentlik Sınavı Jüri Üyeliği Görev Bilgi Form asıllarının YOKSİS’te onay verilip, liste ile beraber ÜAK’a gönderilmesi
2547-657 sayılı Kanuna tabi Personel hakkında yapılan işlemler
Rotasyon
- Kamu Kuruluşları ve Üniversitelerden gelen 2547 ve 657 sayılı Kanuna tabi personelin Üniversitemize bağlı birimlerde rotasyon yapması; Kurumun Teklifi, Rektörlük Onayı, Göreve başlama, Süre uzatma teklifi, Rektörlük Uzatma Onayı, Görevinden ayrılma, Kanaat notu, detaylı rapor, yıllık izin-doğum izni-kongre izni vb. yazışmalar
Bilgi-Görgü, Staj
- Yabancı Üniversite, Devlet, Özel, Vakıf Üniversiteleri, Kamu Kuruluşları, Şahıs başvuruları üzerine yapılan işlemler; Teklif yazısı, Rektörlük Onayı, Göreve başlama, Görevden ayrılma, eğitim aldığına dair detaylı rapor vb. yazışmalar
- Yabancı Üniversitelerden gelen orijinal teklif yazısının Türkçe çevirisinin yapılması, Çeviriye göre işlem yapılması
ÜYTE Eğitimi
- Kurumdan gelen ÜYTE Eğitimi alacak olan personel isim listesinin eğitim alacak birime gönderilmesi, Eğitime başlaması, ayrılması, eğitim sonucu sınav jüri üyesinin görevlendirilmesi, sınav evrakının ilgili kuruma gönderilmesi, vb. yazışmalar
- Başka kurumda ÜYTE eğitimi gören personelin sınavında Üniversitemiz öğretim üyesi görevlendirme yazışmaları
- Üniversitemiz bağlı ÜYTE Merkezlerinde görevli personel hakkında yapılan yazışmalar
- ÜYTE Merkezine ait dönemlere ait istatistik bilgileri hakkındaki yazışmalar
Hemodiyaliz Eğitimi
- Kurumdan gelen Hemodiyaliz eğitimi alacak olan personel isim listesinin eğitim alacak birime gönderilmesi, Eğitime başlama- ayrılma, eğitim sonucu yapılan sınav evrakının çalıştığı Kuruma gönderilmesi vb. yazışmalar
Geçici Görevlendirme
- Proje çalışmaları için Üniversitelerden gelen 2547 ve 657 sayılı Kanuna tabi personel hakkında yapılan yazışmalar
- Üniversitesinde görevli iken, Üniversitemize gelen Lisans Üstü-Doktora eğitimi alacak olan personelin yazışmaları
Misafir Öğretim Üyeleri
- Yurt dışından gelen yabancı uyruklu Öğretim Üyelerinin Birimlerimizde akademik çalışma ve araştırmalardan bulunması, seminer, kongre ve derslere katılması vb. yazışmalar
657 sayılı Kanuna tabi Personel hakkında yapılan işlemler
- Sertifika Eğitim Kursları hakkında yapılan yazışmalar
- Devlet Arşivleri Genel Müdürlüğünün 3473 sayılı Kanun gereğince, Muhafazasına Lüzum Kalmayan Evrakın isim listesi yapılması ve evrakın imha edilmesi için Arşiv Birimine teslim edilmesi
Etik Kurul
- Üniversitemize bağlı etik kurul üye görevlendirme yazışmaları
- Mazereti olan, süresi dolan üyenin yerine yeni üye seçilmesi
- Süresi dolan üyelere Teşekkür yazısı gönderilmesi
- Birimlere bağlı etik kurulda görevli üyeler hakkında ilgili Bakanlıklara bilgi verilmesi vb. yazışmalar
EVRAK KAYIT BİRİMİ
- Gelen ve Giden evrakın kayıt programına işlenmesi
- Yeni atanan ve görev yeri değişen personele kurum sicil numarası verilmesi
- T.C. Anayasası’nın İlgili Hükümleri
- Yükseköğretim Kanunu (2547)-
- Üremeye Yardımcı Tedavi (Üyte) Merkezleri Yönetmeliği
- Tıpta ve Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Yönetmeliği
-Etik Kurulların İlgili Yönergeleri
Disiplin İşlemleri Şube Müdürlüğü
Oya FİRİDİN ÖZKAN Şube Müdürü DİSİPLİN İŞLEMLERİ BÜROSU E-mail : oyafiridin@hotmail.com Dahili Tel: 10739 | Görev Tanımı |
Emel KIRTILLI TURGAY Şef DİSİPLİN İŞLEMLERİ BÜROSU E-mail : kirtilli@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10368 | Görev Tanımı |
Nursel YILDIZ Bilgisayar İşletmeni DİSİPLİN İŞLEMLERİ BÜROSU E-mail : @istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10359 | Görev Tanımı |
Ali SEZGİN VHKİ DİSİPLİN İŞLEMLERİ BÜROSU E-mail : alisezgin@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10359 | Görev Tanımı |
Yunus Emre DOĞAN Bilgisayar İşletmeni DİSİPLİN İŞLEMLERİ BÜROSU E-mail : emredersin11@gmail.com Dahili Tel: 10359 | Görev Tanımı |
Evrim YÜCE Memur DİSİPLİN İŞLEMLERİ BÜROSU E-mail : evrim.yuce@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10145 | Görev Tanımı |
Gülşah AYDIN Bilgisayar İşletmeni DİSİPLİN İŞLEMLERİ BÜROSU E-mail : gulsah.aydin@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 11924 | Görev Tanımı |
Mahmut GÜNEŞ Memur DİSİPLİN İŞLEMLERİ BÜROSU E-mail : mahmut.gunes@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 11924 | Görev Tanımı |
- Üniversite bünyesinde yürütülen soruşturmalara ilişkin sürecin takibi için gerekli bilgi ve belgenin kaydının sağlanması ve söz konusu işlemlere ilişkin yazışmaların yapılması ve dosyalanmasını sağlamak,
- Rektörlüğe intikal eden şikayet dilekçelerde belirtilen iddialar konusunda yapılan işlemlerin (İncelemeler-Mütalaalar) yürütülmesini sağlamak,
- Rektörlüğümüz aleyhine açılan idari davalar ile ilgili işlemlerin yürütülmesini sağlamak,
- Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamında yapılan başvurulara ilişkin işlemlerin yürütülmesini sağlamak,
- Üniversitemizden Adli Makamlarca istenilen Bilirkişi görevlendirmelerine ilişkin işlemlerin yürütülmesini sağlamak,
- Üniversite Görevlileri hakkındaki maaş hacizlerine ilişkin işlemlerin yürütülmesini sağlamak,
- Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı ve Diğer Üniversitelerden istenilen Bilirkişi işlemlerinin yürütülmesini sağlamak.
* DİSİPLİN SORUŞTURMALARINA İLİŞKİN DEĞİŞİKLİK
* 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanununun 53. maddesinde yapılan değişiklikler
* 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu
* 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu 124-145. maddeler arası
* 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu
* 4483 sayılı "Memurlar ve Diğer Kamu Görevlilerinin Yargılanması Hakkında Kanun"
* Disiplin Kurulları ve Disiplin Amirleri Hakkında Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik
* Ceza Muhakemesi Kanunu (CMK) (52571)
* Bilgi Edinme Hakkı Kanunu(4982)
* Bilgi Edinme Hakkı Kanunun Uygulanmasına İlişkin Yönetmelik * Bilgi edinme Kurulu Emsal Kararları
* Tebligat Kanunu(7201)
* Tebligat Kanununun Uygulanmasına Dair Yönetmelik
* DİSİPLİN CEZALARININ ÇEŞİTLERİ İLE CEZA UYGULANACAK FİİL VE HALLER
** 2547 SAYILI KANUNUN 53. MADDESİNİN GÜNCELLENMİŞ HALİ
*** 2547 SAYILI KANUNUN 53. MADDESİNE GETİRİLEN DEĞİŞİKLİKLER ANLATIMLI
**** ADLİ VE İDARİ SORUŞTURMALAR KLAVUZU
DİSİPLİN SORUŞTURMALARI - ÖRNEKLER
* DİSİPLİN SORUŞTURMALARI A-B FORMU * Soruşturmalar başladığı an Disiplin Amirlikleri tarafından Rektörlüğe A Formu doldurularak bilgi verilmesi gerekmektedir.
- Soruşturmacı görevlendirme
- Tanık ifadeye davet
- Şikayetçi ifadeye davet
- Şüpheli ifadeye davet
- Tanık ifade zaptı
- Şikayetçi ifade zaptı
- Şüpheli ifade zaptı
- Soruşturma ek süre onayı
CEZA SORUŞTURMALARI - ÖRNEKLER
- Soruşturmacı görevlendirme
- Tanık ifadeye davet
- Şikayetçi ifadeye davet
- Şüpheli ifadeye davet
- Tanık ifade zaptı
- Şikayetçi ifade zaptı
- Şüpheli ifade zaptı
- Ön inceleme -ceza soruşturması raporu
-İncelemeler sonucu hazırlanan İnceleme Raporu
- İÜ/PDB/İA-018 Disiplin soruşturmaları iş akış şeması
- İÜ/PDB/İA-019 İşçi soruşturmaları iş akış şeması
- İÜ/PDB/İA-020 Ceza soruşturmaları iş akış şeması
- İÜ/PDB/İA-021 İncelemeler iş akış şeması
- İÜ/PDB/İA-022 Görevden Uzaklaştırma Tedbiri iş akış şeması
DİĞER İŞ AKIŞ ŞEMALARIMIZ
- Mütalaa-açıklama-bilgi isteme iş akış süreçleri
- İdari davalar iş akış süreçler
- Bilgi edinme başvurularına ilişkin işlemlerin iş akış süreçleri
- Bilirkişi raporu hazırlanmasına ilişkin işlemlerin iş akış süreçleri
- Mahkemelerce bilirkişi taleplerine ilişkin iş akış süreçleri
- Maaş haczine ilişkin işlemlerin iş akış süreçleri
- Tebligatlara ilişkin işlemlerin iş akış süreçleri
* Disiplin Kurulu kararlarının gerekçeli yazılması gerektiğine dair karar
* Bilirkişi Raporlarını Soruşturmacıların değerlendirmesi gerektiğine dair karar
* Herhangi bir fiilden dolayı birden fazla disiplin cezası verilemeyeceğine dair karar
* İsimsiz başvuruları işleme koymama kararı verilemeyeceğine dair karar
* Avukatların dosya talepleri hakkında;
Avukatların soruşturma dosyalarındaki bilgi belgelerin suretlerinin taraflarına verilmesine dair istekleri hususunda; 1136 sayılı Avukatlık Kanununun 2. maddesinde görevlerinin yerine getirilmesinde Avukatlara yardımcı olma zorunluluğunun getirildiği, bu zorunluluğun kapsamında, avukatların gerek duyduğu bilgi belgeleri "incelemesine sunmak yükümlülüğü" getirildiği; bu belgelerden gerekli görülenlerin tarih ve sayısı belirtilerek örnek alınması suretiyle bilgi ve belge toplayabilmelerinin sağlanacağı, ancak belgelerin suretlerinin adreslerine gönderilmesini istemelerinin ilgi mevzuatın amacına uygun düşmeyeceğine ve;
Şüphelinin ifade zaptı, bilirkişi raporu, şüphelinin hazır bulunmaya yetkili olduğu adli işlemlere ilişkin tutulan tüm tutanakların (tanık ifade zabıtları soruşturma bitinceye kadar verilmeyebilir) talep edildiği taktirde verilmesinin zorunlu olduğuna dair karar
İç Kontrol Birimi
İlkay KEŞ Bilgisayar İşletmeni İç kontrol Birimi E-mail : ilkaykes@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10368 | Görev Tanımı |
Kamu İç Kontrol Standartları doğrultusunda yürütülen işlemlerin kontrolü yapılmaktadır.
Kamu İç Kontrol Standartları, idarelerin, iç kontrol sistemlerinin oluşturulmasında, izlenmesinde ve değerlendirilmesinde dikkate almaları gereken temel yönetim kurallarını göstermekte ve tüm kamu idarelerinde tutarlı, kapsamlı ve standart bir kontrol sisteminin kurulmasını ve uygulanmasını amaçlamaktadır.Kamu İç Kontrol Standartları, uluslararası standartlar ve iyi uygulama örnekleri çerçevesinde, iç kontrolün; kontrol ortamı, risk değerlendirmesi, kontrol faaliyetleri, bilgi ve iletişim ile izleme bileşenleri esas alınarak, tüm kamu idarelerinde uygulanabilir düzeyde olmasını sağlamak üzere genel nitelikte düzenlenmiştir
Maaş, Taşınır Kayıt ve Kontrol Birimi
Murat ÖÇGÜDER Bilgisayar İşletmeni Maaş Bürosu E-mail : murat.ocguder@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10709 | Görev Tanımı | |
Mehmet Kemal ZENGİNOĞLU Bilgisayar işletmeni Taşınır ve Kayıt Kontrol Birimi E-mail : mkzengin@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10407 | Görev Tanımı |
- Maaş Bürosu
Yeni başlayan memurların Maliye Bakanlığı Muhasebat Genel Müdürlüğü web tabanlı saymanlık otomasyon sistemine (Say2000i) bilgi girişini yapmak,
Strateji Daire Başkanlığına vermek,
Kesenekleri çıkartmak, bu kesenekleri sistemden Emekli Sandığına göndermek,
Kişilerden gerekli evrakları alarak maaşlarını hazırlamak,
Maaş onayından sonra Bankaya iletmek,
Personel Daire Başkanlığına bağlı kişilerin maaşlarını hesaplamak, kıdem ve terfi bilgilerini girmek,
Sistemden keseneklerini atmak, Strateji ve Bilgi İşlem Daire Başkanlığında bilgi girişi yaptırmak,
Çocuk ve Doğum Yardımı gibi sosyal hakları düzenlemek,
Personel Daire Başkanlığının bütçesini hazırlamak,
Görev zararlarına ait gelen faturaların takibi ve bunların ödemesini yapmak,
Sosyal Güvenlik Kurumu www.sgk.gov.tr sistemine veri girişi yapmak,
Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi www.kbs.gov.tr veri girişini yapmak
Taşınır ve Kayıt Kontrol Birimi
Harcama birimince edinilen taşınırlardan muayene ve kabulü yapılanları cins ve niteliklerine göre
sayarak, tartarak, ölçerek teslim almak, doğrudan tüketilmeyen ve kullanıma verilmeyen taşınırları
sorumluluğundaki ambarlarda muhafaza etmek.
Muayene ve kabul işlemi hemen yapılamayan taşınırları kontrol ederek teslim almak, bunların kesin
kabulü yapılmadan kullanıma verilmesini önlemek.
Taşınırların giriş ve çıkışına ilişkin kayıtları tutmak, bunlara ilişkin belge ve cetvelleri düzenlemek ve
taşınır yönetim hesap cetvellerini konsolide görevlisine göndermek.
Tüketime veya kullanıma verilmesi uygun görülen taşınırları ilgililere teslim etmek.
Taşınırların yangına, ıslanmaya, bozulmaya, çalınmaya ve benzeri tehlikelere karşı korunması için
gerekli tedbirleri almak ve alınmasını sağlamak.
Ambarda çalınma veya olağanüstü nedenlerden dolayı meydana gelen azalmaları harcama yetkilisine
bildirmek.
Ambar sayımını ve stok kontrolünü yapmak, harcama yetkilisince belirlenen asgarî stok seviyesinin
altına düşen taşınırların yıllık gidişatına göre azami stok miktarı ve maksimum devir hızına göre
belirlenip, talebini harcama yetkilisine bildirmek
Kullanımda bulunan dayanıklı taşınırları bulundukları yerde kontrol etmek, sayımlarını yapmak ve
yaptırmak.
Kayıtlarını tuttuğu taşınırların yönetim hesabını hazırlamak ve harcama yetkilisine sunmak.
Talep eden birimlerin gereksinmelerini karşılamak üzere, malzeme ihtiyaç planlamasının yapılması,
üretim noktası ve tüketim noktaları arasındaki mal, hizmet ve ilgili bilgilerin ileri ve geri yöndeki
akışları ile depolanmalarının etkin ve verimli bir şekilde planlanması, uygulanması ve kontrolünü
kapsayan tedarik zinciri süreci aşamasını yönetmek.
Sorumluluklarında bulunan ambarlarda kasıt, kusur, ihmal veya tedbirsizlikleri nedeniyle meydana
gelen kayıp ve noksanlıklardan sorumludurlar.
Sorumluluklarında bulunan ambarları devir ve teslim etmeden görevlerinden ayrılamazlar
657 Sayılı Kanun
5510 Sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sigortalar Kanunu
5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu
Taşınır Mal Yönetmeliği
657 Sayılı Kanun
Arşiv Hizmetleri
![]() | Mustafa BEYAZATLI Şube Müdürü Doçentlik ve Kayıt Şube Müdürlüğü E-mail :mbeyazatlı@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10052 | Görev Tanımı |
Orhan ŞAHİN Bilgisayar İşletmeni- Arşiv Sorumlusu Arşiv Hizmetleri E-mail : orhan.sahin@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10507 | Görev Tanımı | |
Vedat KARAGÖZ Bilgisayar İşletmeni Arşiv Hizmetleri E-mail :vedat.karagoz @istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10397 | Görev Tanımı | |
Faysal GÜLERYÜZLÜ Memur Arşiv Hizmetleri E-mail : faysal.guleryuzlu@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10397 | Görev Tanımı | |
Osman AKYALÇIN Bilgisayar İşletmeni Arşiv Sorumlusu E-mail : osman.akyalcin@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10637 | Görev Tanımı | |
Mustafa AŞÇI Hizmetleri Arşiv Hizmetleri E-mail : mustafa.asci@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10397 | Görev Tanımı | |
Mustafa KARAÇOBANOĞLU Memur Arşiv Hizmetleri E-mail : m.karacobanoglu@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10397 | Görev Tanımı | |
Ali AYGÜN B.İşletmeni Arşiv Hizmetleri E-mail : ali1978@istanbul.edu.tr Dahili Tel: 10397 | Görev Tanımı | |
Mevzuata aykırı faaliyetleri önlemek,
Kullanımında bulunan bütün büro makineleri ve demirbaşları her türlü hasara karşı korumak, alınan
tedbirleri uygulamak, yerinde ve ekonomik kullanmak,
Büroda disiplinli bir çalışma ortamının sağlanması hususunda alınan tedbirlere uymak,
Görevlerini şubenin çalışma programına uygun olarak uyum ve işbirliği içinde ifa etmek,
Verilen görev ve yetkilerin kullanılmasından Şube Müdürüne karşı sorumlulukları yerine getirmek,
Personel yazışmalarını dosyalamak,
Dosya teslime etmek, teslim edilen dosyaların takibini sağlamak,
Dosyalanacak evrakların fotokopilerini çekmek,
Mal beyannamelerinin dosyalanmasını sağlamak,
657 sayılı Kanuna tabi personele dosya açmak,
2547 sayılı Kanuna tabi personele dosya açmak,
Yeni birim kuruluş dosyası açmak,
4/b maddesine tabi personele dosya açmak,
Nakil dosyası açmak.
Devlet Arşivleri Genel Müdürlüğü
Arşiv Hizmetleri Hakkında Yönetmenlik
Ayıklama - İmha İşlemi Hakkında Sunum tiklayiniz.
Ayıklama ve İmha komisyonları Çalışma Rehberi Tıklayınız
Yardımcı Hizmetler
Sevda TUNÇ Hizmetli Çay Ocağı Dahili Tel: 10157 | Görev Tanımı | |
Yunus KOŞ Hizmetli Çay Ocağı Dahili Tel: 10157 | Görev Tanımı | |
Yakup NOKAY Hizmetli Çay Ocağı Dahili Tel: 10157 | Görev Tanımı | |
Daire Başkanlığına ait çay ocağındaki hizmetin yürütülmesini sağlamak,
Görevli olduğu birimdeki alanların ve araç gereçlerin temizliğini yapmak, hizmete hazır hale
getirmek,
Çay ocağında mevcut araç-gereç ve malzemeleri kullanma talimatına uygun olarak kullanmak,
Çay ocağında kullandığı araç ve gereçlerin muhafazasından sorumlu olmak,
Görevli olduğu birimdeki demirbaş malzemenin korunmasına yardımcı olmak,
Daire Başkanlığına ait alanların kontrolünü sağlamak, genel temizliğini yaptırmak ve hizmete hazır
hale getirmek,
Görev yaptığı birime gelen ziyaretçilere yol göstermek,
Görevli olduğu birimdeki bürolar arasında evrak, dosya ve demirbaş malzemenin taşınmasını veya
tahliyesini yapmak, Demirbaş malzemelerin korunmasına yardımcı olmak,
Evrak dağıtım ve toplama işlerini yapmak,
Evrakların gizliliğini ve emniyetini sağlamak.